• Lorem ipsum
Klantenservice

Bel 075 7723856

Maandag t/m vrijdag 9:00 - 17:30u

      

 

 
 
Lid van het Thuiswinkel Waarborg Keurmerk 


Bedrijfsgegevens

 

Postadres

Sportswearonline  

Postbus 21           

1544 AA

Koog ad Zaan  

Bezoekadres

Leonard Bernsteinstraat 34               

1544 LB Zaandijk                           

Alleen op afspraak  

   
 

Btw:  NL 0021 07581 B97

KvK:   75 5899 82

Email: [email protected]

 

FAQ iconHeeft u een vraag? Bekijk dan ook eens de veelgestelde vragen.



Jouw bestelling
Uw bestelstatus bekijken
Uw bestelgeschiedenis bekijken
 Bestelproces
 Een klacht indienen

Ruilen & Retourneren
Hoe retourneer ik een pakketje?
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Verzenden &Bezorgen
Verzending
 Je bestelling volgen
Verzendmethodes
Bezorgdagen & Levertijd

Veilig betalen
Betaalmogelijkheden
Veilig betalen


Over ons
Onze visie
Algemene voorwaarden
Privacy beleid

Zakelijk
Teamkleding


Veelgestelde vragen


Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij beantwoorden uw vragen graag!

1 Uw bestelling
1.1 Is mijn bestelling inclusief BTW?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw

 

1.2 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Uw order wordt vrijwel altijd een dag na verzending vanuit ons magazijn geleverd. Zodra het is verzonden ontvangt u hiervan een E-mail.

De actuele levertijd van elk product staat op de productpagina, zodra u de juiste maat hebt geselecteerd. Bestelt u  alleen dat artikel voor 17.00 uur op een werkdag, dan heeft u het de volgende dag in huis. Het kan ook zijn dat een artikel niet direct voorradig is, de levertijd is dan meestal 2-3 werkdagen.

Belangrijk om te vermelden is dat wij orders altijd in zijn geheel verzenden. Bestelt u dus meerdere artikelen in een order, dan moet u uitgaan van de langste levertijd. Bestelt u bijvoorbeeld 3 artikelen, waarvan 1 artikel een levertijd heeft van 2-3 werkdagen en de andere twee direct voorradig zijn, dan is de totale levertijd dus 2-3 werkdagen.

1.3 Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?

Als u als klant staat geregistreerd kunt u de status van uw bestelling bekijken in Mijn Account. Bent u niet geregistreerd als klant, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice om de status te checken.

 

1.4 Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als u een geplaatste bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan alleen als je bestelling nog niet verzonden is. Is deze wel verzonden, dan kun  u het herroepingsformulier invullen wat bij uw bestelling wordt geleverd. 

Wilt u een nog niet-verzonden order annuleren, maar dit schriftelijk kenbaar maken? Dan kunt u dit doen door middel van het volgende herroepingsformulier. Nogmaals, u kunt ook bellen of mailen met de vraag of wij uw order kunnen annuleren. Hiervoor hoeft u geen reden op te geven.

U heeft een bedenktijd van 60 dagen na ontvangst van uw bestelling. Na ontbinding storten wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk uiterlijk binnen 14 dagen terug op uw betaalrekening.

1.5 Mijn bestelling is onjuist of incompleet aangekomen, wat moet ik doen?

Ook wij maken wel eens een fout. Deze fout willen we zo snel mogelijk herstellen, bel of mail ons even dan gaan we zo snel mogelijk op zoek naar een oplossing.

Controleer de inhoud van uw pakket met de pakbon en of je alles goed hebt besteld. Dit kunt u zien in uw orderhistorie, of in uw orderbevestiging die je per E-mail hebt ontvangen.

2 Betalen
2.1 Op welke manieren kan ik betalen?

Betalen kan altijd veilig, gemakkelijk en snel op diverse manieren. Namelijk via:

  • Maestro
  • iDeal (Nederland)
  • PayPal
  • MisterCash / Bancontact
  • Visa/ Mastercard
  • Mollie
2.2 Kan ik ook achteraf betalen?

Zeker, u kunt hiervoor gebruik maken van:

  • Mollie




3 Verzenden & Bezorgen
3.1 Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Boven een besteding van 50 euro betaalt u € 3,95 voor Nederland en €5.45 voor België aan verzendkosten

 

3.2 Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de aflevering?

Als u niet thuis bent als de post aan de deur komt, dan beslist PostNL wat er met uw pakket gebeurt. Vaak wordt het dan geleverd bij de buren, of wordt het op de eerstvolgende bezorgdag nogmaals aangeboden. De postbode laat (vrijwel altijd) een briefje achter in uw brievenbus. Heeft u deze niet ontvangen? Check dan even uw Track & Trace code voor meer informatie!

3.3 Hoe kan ik mijn zending volgen?

Dit kan via de Track & Trace code, maar alleen als uw zending met pakketpost is verzonden. Dit staat in de verzendbevestiging die u per E-mail hebt ontvangen. Via de link in die mail, of via PostNL kunt u uw zending volgen tot aan de aflevering.

3.4 Op welke dagen worden zendingen geleverd?

Orders worden geleverd van maandag t/m zaterdag. Bestelt u op maandag t/m vrijdag vóór 17:00 uur, dan wordt het de volgende dag afgeleverd indien alles voorradig is.

Bestelt u op zaterdag of zondag, dan wordt het pakket op dinsdag voor het eerst aangeboden. Helaas biedt PostNL nog geen levering op maandag aan.

3.5 Kan ik mijn bestelling ook af laten leveren op een PostNL punt?

Jazeker, dat is mogelijk! U kunt hiervoor kiezen in de winkelmand na het plaatsen van je bestelling. U kunt dan een dag en locatie opgeven waar en wanneer het pakket afgeleverd moet worden. Hier kunt u vervolgens op vertoning van uw identiteitskaart, paspoort of rijbewijs het pakket afhalen.

4 Ruilen & Retourneren
4.1 Kan ik ook gratis retourneren?

U kunt het pakketje in sommige gevallen kosteloos afgeven bij een PostNL punt bij u in de buurt. U verzend het pakketje namelijk naar ons postbusnummer. U kan gebruikmaken van gratis retourneren wanneer u een artikel wilt omruilen of uw bestelling gedeeltelijk wilt terugsturen. Zie voor meer informatie https://www.sportswearonline.nl/service/ruilen-retourneren/.

4.2 Mijn artikel is beschadigd, wat kan ik doen? (Garantieregeling)

Een artikel kan heel soms beschadigd aankomen bij aflevering, bijvoorbeeld door een kapotte stiknaad of een andere reden. Wij vragen u  om het artikel dan niet te dragen. Neem contact met ons op via de telefoon, of vul het contactformulier op deze pagina in. Wij gaan dan direct zorgen voor een goede oplossing!

Heeft u het artikel gedragen en komt u er dan pas achter dat het is beschadigd? Neem ook dan even contact met ons op, dan spreken we de situatie even door en zorgen we voor een goede oplossing.

De wettelijke garantie is op al onze producten van toepassing. Dat wil zeggen dat u als klant mag verwachten dat het product doet wat het daadwerkelijk moet doen.

4.3 Hoe zie ik of een retourzending is aangekomen?

Weten of een retourzending is aangekomen, kan op twee manieren.

  1. Op het bonnetje wat u ontvangt van PostNL bij het retourneren, staat een Track & Trace code. Hiermee kunt u op www.postnlpakketten.nl zien of een retourzending wel of niet in onze postbus is afgeleverd.
     
  2. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, krijgt u van ons een E-mail. Is de retourzending wel afgeleverd / opgehaald in onze postbus, maar heeft u nog geen E-mail ontvangen? Dan kan het zijn dat wij er iets langer over doen, of dat het pakketje nog niet bij ons is. Voor de zekerheid kunt u ons altijd even bellen of contact opnemen via het contactformulier.
4.4 Hoe kan ik een artikel terugsturen en mijn geld terugkrijgen?

Hoe u een artikel kunt retourneren staat uitgelegd in onze retour-procedure. Klik hier om de retour-procedure te bekijken.

4.5 Hoe kan ik een artikel omruilen?

Een artikel ruilen kan op twee manieren. 

  1. Ruilen voor een andere kleur/maat
    Als u simpelweg wilt ruilen voor een andere kleur of maat, dan stuurt u het artikel terug en ruilen wij het om. Wilt u het sneller hebben, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Wij zullen dan het aankoopbedrag van uw retourzending crediteren.
     
  2. Ruilen voor een ander artikel
    Wilt u ruilen voor een ander artikel, plaats dan een nieuwe bestelling. Dan crediteren wij het aankoopbedrag van uw retourzending. Dit is gemakkelijker voor het overzicht! 

Hoe u een artikel kunt retourneren kunt u  hier lezen.