• Lorem ipsum
FAQ
Je bestelling
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Je order wordt vrijwel altijd een dag na verzending vanuit ons magazijn geleverd. Zodra het is verzonden ontvang je hiervan een E-mail.

De actuele levertijd van elk product staat op de productpagina, zodra je de juiste maat hebt geselecteerd. Bestel je alleen dat artikel voor 17.30 uur op een werkdag, dan heb je het de volgende dag in huis. Het kan ook zijn dat een artikel niet direct voorradig is, de levertijd is dan meestal 2-3 werkdagen.

Belangrijk om te vermelden is dat wij orders altijd in zijn geheel verzenden. Bestel je dus meerdere artikelen in een order, dan moet je uitgaan van de langste levertijd. Bestel je bijvoorbeeld 3 artikelen, waarvan 1 artikel een levertijd heeft van 2-3 werkdagen en de andere twee direct voorradig zijn, dan is de totale levertijd dus 2-3 werkdagen.

Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?
Als je als klant staat geregistreerd kun jij de status van je bestelling bekijken in Mijn Account. Ben je niet geregistreerd als klant, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice om de status te checken.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als je een geplaatste bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan alleen als je bestelling nog niet verzonden is. Is deze wel verzonden, dan kun je het herroepingsformulier invullen wat bij je bestelling wordt geleverd. 

Wil je een nog niet-verzonden order annuleren, maar dit schriftelijk kenbaar maken? Dan kun je dit doen door middel van het wettelijk verplichte herroepingsformulier. Nogmaals, je kunt ook bellen of mailen met de vraag of wij je order kunnen annuleren. Hiervoor hoef je geen reden op te geven.

Je hebt een bedenktijd van 14 dagen na aankoop van je bestelling. Na ontbinding storten wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk uiterlijk binnen 14 dagen terug op je betaalrekening.

Mijn bestelling is onjuist of incompleet aangekomen, wat moet ik doen?

Ook wij maken wel eens een fout. Deze fout willen we zo snel mogelijk herstellen, bel of mail ons even dan gaan we zo snel mogelijk op zoek naar een oplossing.

Controleer de inhoud van je pakket met de pakbon en of je alles goed hebt besteld. Dit kun je zien in je orderhistorie, of in je orderbevestiging die je per E-mail hebt ontvangen.

Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Betalen kan altijd veilig, gemakkelijk en snel op diverse manieren. Namelijk via:
  • iDeal (Nederland)
  • PayPal
  • Achteraf betalen via Klarna
  • MisterCash / Bancontact
  • SOFORT Banking
  • Creditcard
  • Handmatige overboeking
Kan ik ook achteraf betalen?
Jazeker, via Klarna! Dit is één van de grootste en meest bekende partijen die achteraf betalen aanbieden. Dit doen ze niet alleen in Nederland of België, maar in heel veel landen. Zo kun jij rustig de artikelen eerst bekijken en passen voordat je betaalt. Je ontvangt van Klarna een factuur waarmee jij alsnog je order kunt betalen.

Sportswearonline Klarna Achteraf Betalen
Verzenden & Bezorgen
Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Bij een verzending binnen de Benelux betaal je geen verzendkosten bij een bestelling boven €50,-.

Bij bestellingen onder de €50,- betaal je € 4,95 voor Nederland en €5,95 voor België aan verzendkosten.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de aflevering?

Als je niet thuis bent als de post aan de deur komt, dan beslist PostNL wat er met je pakket gebeurt. Vaak wordt het dan geleverd bij de buren, of wordt het op de eerstvolgende bezorgdag nogmaals aangeboden. De postbode laat (vrijwel altijd) een briefje achter in je brievenbus. Heb je deze niet ontvangen? Check dan even je Track & Trace code voor meer informatie!

Hoe kan ik mijn zending volgen?

Dit kan via de Track & Trace code, maar alleen als je zending met pakketpost is verzonden. Dit staat in de verzendbevestiging die je per E-mail hebt ontvangen. Via de link in die mail, of via www.postnlpakketten.nl kun je de zending volgen tot aan de aflevering.

Op welke dagen worden zendingen geleverd?
Orders worden geleverd van maandag t/m zaterdag. Bestel je op maandag t/m vrijdag, dan wordt het de volgende dag afgeleverd indien alles voorradig is.

Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt het pakket op dinsdag voor het eerst aangeboden. Helaas biedt PostNL nog geen levering op maandag aan.
Kan ik mijn bestelling ook af laten leveren op een PostNL punt?

Jazeker, dat is mogelijk! Je kunt hiervoor kiezen in de winkelmand na het plaatsen van je bestelling. Je kunt dan een dag en locatie opgeven waar en wanneer het pakket afgeleverd moet worden. Hier kun je vervolgens op vertoning van je identiteitskaart, paspoort of rijbewijs het pakket afhalen.

Ruilen & Retourneren
Kan ik ook gratis retourneren?

Je kunt het pakketje altijd kosteloos afgeven bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Je verzend het pakketje namelijk naar ons antwoordnummer. Ruilen is hierdoor gratis. Wil je een artikel retourneren, dan brengen wij maximaal €4,95 per retourzending in rekening voor het retourneren. Dit verrekenen wij met het terugstorten van je aankoopbedrag.

Mijn artikel is beschadigd, wat kan ik doen? (Garantieregeling)

Een artikel kan heel soms beschadigd aankomen bij aflevering, bijvoorbeeld door een kapotte stiknaad of een andere reden. Wij vragen je om het artikel dan niet te dragen. Neem contact met ons op via de telefoon, of vul het contactformulier op deze pagina in. Wij gaan dan direct zorgen voor een goede oplossing!

Heb je het artikel gedragen en kom je er dan pas achter dat het is beschadigd? Neem ook dan even contact met ons op, dan spreken we de situatie even door en zorgen we voor een goede oplossing.

De wettelijke garantie is op al onze producten van toepassing. Dat wil zeggen dat je als klant mag verwachten dat het product doet wat het daadwerkelijk moet doen.

Hoe zie ik of een retourzending is aangekomen?

Weten of een retourzending is aangekomen, kan op twee manieren.

  1. Op het bonnetje wat je ontvangt van PostNL bij het retourneren, staat een Track & Trace code. Hiermee kun je op www.postnlpakketten.nl zien of een retourzending wel of niet in onze postbus is afgeleverd.
     
  2. Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, krijg je van ons een E-mail. Is de retourzending wel afgeleverd / opgehaald in onze postbus, maar heb je nog geen E-mail ontvangen? Dan kan het zijn dat wij er iets langer over doen, of dat het pakketje nog niet bij ons is. Voor de zekerheid kun je ons altijd even bellen of contact opnemen via het contactformulier.
Hoe kan ik een artikel terugsturen en mijn geld terugkrijgen?

Hoe je een artikel kunt retourneren staat uitgelegd in onze retoursprocedure. Klik hier om de retoursprocedure te bekijken.

Hoe kan ik een artikel omruilen?

Een artikel ruilen kan op twee manieren. 

  1. Ruilen voor een andere kleur/maat
    Als je simpelweg wilt ruilen voor een andere kleur of maat, dan stuur je het artikel terug en ruilen wij het om. Wil je het sneller hebben, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Wij zullen dan het aankoopbedrag van je retourzending crediteren.
     
  2. Ruilen voor een ander artikel
    Wil je ruilen voor een ander artikel, plaats dan een nieuwe bestelling. Dan crediteren wij het aankoopbedrag van je retourzending. Dit is gemakkelijker voor het overzicht! 

Hoe je een artikel kunt retourneren kun jehier lezen.
Contact informatie
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden