• Lorem ipsum

Ben je niet helemaal tevreden over ons of het bestelde product neem dan contact op met onze klantenservice. We streven naar een hoge klantentevredenheid en zullen proberen om je met al je vragen met raad en daad bij te staan.

Mocht je alsnog niet tevreden zijn over onze hulp dan kun je op de volgende manieren een klacht indienen:

  1. Telefonisch: 
    Een medewerker zal telefonisch met je proberen je klacht op te lossen.

    E-mail
    Van maandag t/m vrijdag beantwoorden wij E-mails. Je ontvangt binnen 24 uur een antwoord.
     
  2. Niet tevreden met het antwoord? Stuur ons een reactie waarin je uitlegt waarom je niet tevreden bent. Dan gaan wij proberen de zaak alsnog intern op te lossen. Uiteraard ontvang je ook dan weer binnen 24 uur een inhoudelijke reactie.
     
  3. Nog steeds niet tevreden? Dan kun je de klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Dat kan door deze website te bezoeken: http://www.degeschillencommissie.nl/home
  4. De Geschillencommissie Thuiswinkel zal de zaak verder op zich nemen tot er een uitspraak is gedaan over deze kwestie
  5. In geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
 

 


Telefoon 
Bel 075 772 3856
Direct antwoord op jouw vraag.

E-mail
Vul ons contactformulier in 
Binnen 24 uur een antwoord.

Klantenservice overzicht
 Bekijk het overzicht

 Klik hier om naar het Klantenservice overzicht te gaan