• Lorem ipsum

Bent u niet helemaal tevreden over ons of het bestelde product neem dan contact op met onze klantenservice. We streven naar een hoge klantentevredenheid en zullen proberen om u met al uw vragen met raad en daad bij te staan.

Mocht u alsnog niet tevreden zijn over onze hulp dan kunt u op de volgende manieren een klacht indienen:

  1. Telefonisch: 
    Een medewerker zal telefonisch contact met u opnemen om in een persoonlijk gesprek uw klacht proberen op te lossen.

    E-mail
    Van maandag t/m vrijdag beantwoorden wij uw E-mails. U ontvangt binnen 24 uur een antwoord.
     
  2. Bent u niet tevreden met het antwoord? Stuur ons een reactie waarin u uitlegt waarom u niet tevreden bent. Dan gaan wij proberen de zaak alsnog intern op te lossen. Uiteraard ontvangt u ook dan weer binnen 24 uur een inhoudelijke reactie.
     
  3. Nog steeds niet tevreden? Dan kunt u de klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Dat kan door deze website te bezoeken: http://www.degeschillencommissie.nl/home
  4. De Geschillencommissie Thuiswinkel zal de zaak verder op zich nemen tot er een uitspraak is gedaan over deze kwestie
  5. In geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
 

 


Telefoon 
Bel 075 772 3856
Direct antwoord op jouw vraag.

E-mail
Vul ons contactformulier in 
Binnen 24 uur een antwoord.

Klantenservice overzicht
 Bekijk het overzicht

 Klik hier om naar het Klantenservice overzicht te gaan