• Lorem ipsum
Ben jij niet helemaal tevreden over ons of het bestelde product? Dan kun jij direct een klacht bij ons indienen. Dat kan via een van de contactmogeijkheden aan de rechterkant.


Volg dit stappenplan om een klacht in te dienen: 

  1. Dien jouw klacht in via een van de mogelijkheden:

    Telefonisch
    Via de telefoon krijg jij direct een medewerker te spreken en proberen wij het meteen op te lossen.
    Ticket
    Geregistreerde klanten kunnen via Mijn Account een ticket indienen.
    Deze lezen wij 7 dagen per week, je ontvangt binnen 1-3 dagen een antwoord.
    E-mail
    Van maandag t/m vrijdag beantwoorden wij E-mails.
    Je ontvangt binnen 1-3 werkdagen een antwoord.
     
  2. Niet tevreden met het antwoord? Stuur ons een reactie waarin jij uitlegt waarom je niet tevreden bent. Dan gaan wij proberen de zaak alsnog intern op te lossen. Uiteraard ontvang je ook dan weer binnen 1-3 werkdagen een inhoudelijke reactie.
     
  3. Nog steeds niet tevreden? Dan kun jij je klacht voorleggen aan de geschillencommissie  Thuiswinkel. Dat kan door deze website te bezoeken: http://www.degeschillencommissie.nl/home

  4. De Geschillencommissie Thuiswinkel zal de zaak verder op zich nemen tot er een uitspraak is gedaan over deze kwestie.
  5. In geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
 


Telefoon 
Bel 075 772 3856
Direct antwoord op jouw vraag.

E-mail
Vul ons contactformulier in 
Binnen 2 uur een antwoord.

Klantenservice overzicht
 Bekijk het overzicht

 Klik hier om naar het Klantenservice overzicht te gaan